close
...
Crazy lu @体艺节~第2波~
~~
 .  本来等住人地将d体艺节既节目摆上网拉~
   点知,等极都未见~~
   所以唯有迟d自己努力摆吖小提琴之类既视频上去拉~
   不过经过搜索~[其实都5算系咩搜索~]
   比我稳到我地班个[高清晰,无手震版既]录像~
   都算得上系对得住吖肠~~[发视频发左好耐比句,点知句体5到~郁闷~]
   以下为小简介~ http://www.tudou.com/programs/view/oa0LU8D2hl8/  
   [原来少后面条斜线系去5到既~]
[分3part.]同初3个个有dd相似~~
   单人民族舞-----3人TangO~----舞娘~
   体左之后发觉自己抢左拍~`5555
   不过好采见5到我个中分头遮~~
   ....
  第2样,最最最震撼既就系某lu哩个体育白痴~~~
  终于系运动会既噩梦中得到一个小小小名次拉~
  虽然系一个会令大家林起某lu某个特征既项目~
  就系~~~定铁饼~~
   因为我地班规定每人要报2样项目.
   所以为左避免3000同1500同埋110跨栏哩个甘鬼咝刺激既也~
   我积极甘报左铁饼同埋3级跳~
   [好彩报得早~我地班有个好可爱既女生在重重压力下~1日内跑左1500同埋3000]
   热烈甘向句致敬~~~~~~~~~~~~~~~~~
   讲翻铁饼,有名次都系因为大家都5识定,
    再加上在小白得5到第6去跳楼既压力下发生既小小小奇迹~
   只可以话人既潜力,都系有既~~~
    5知化龙知道左,会会有小小安慰哩~
    虽然哩个同埋句叫我去跑楼梯无乜直接既连接~
   不过如果句知道我同小白2个人都跳5入个个有很多人跳入去既沙池~
   估计~~~~~~
   算拉,我地抛开里个甘沉重既话题~~~
   第2波就此结束~
   有无第3波~~~体心情拉,呵呵~~~
.............................................................................
   ~~~体艺节第1波~~
因为体艺节都系文艺汇演比较精彩~
   so.我就讲哩个先~~
...
哩张相相既我,就系个晚既大浓妆CraZy lu拉~
.1.Crazy lu..
加入哩次既演出真系纯属意外~
本来我都无林过要参加~因为听讲高2之类个d都好鬼专业~
so,费树上去献丑啦~
点知,句地系文艺汇演前2个礼拜要我地参加博~
很不幸's是~文娱委员坐系我既前面既隔离~
更不幸's是~我同句关系都几好既~~
再更更更不幸既系~句系只超级眼浅鬼~
于是连埋小白同埋吖麦~我地3座冰山比人攻下左~
于是就开始左连自己都5体好既舞蹈训练~
不过,文娱委员,即吖吕韵真系好鬼掂~
郑静句地又系博~so系学习既过程都几顺利~
...
点知我地节目系第2晚既倒数第几个博~
鬼整,比我都眼训拉!~
而且第1晚有d动作同其他人有d相似~
而且d人又超放博~~
我地既危机意识就即刻来左~~
于是,即刻加大我地既演出尺寸~~
[要几sexy有几sexy~~~要几crazy有几crazy~~]
成为左我地既口号~
Crazy.lu就诞生左~~
...
不过都5系甘顺利既~
化妆既时候简直系一片混乱吖~~
因为我感冒,所以有d地方爆查到上5到粉~
5知点解我上粉底之后白到成只贞子甘窝~
化左甘多次妆,第1次遇到哩d情况~都5知点算好~
又5认识夹眼睫毛窝~~
搞到大家都好5开心~~我仲对小提琴霉登王子发左脾气添~
对5住吖~哩句话都几难当面讲既~so就系度讲拉~
...
最后多得吖企鹅,wenk句地救翻我个妆~~
乔帮我搞左头发~[句d技术已经掂过我拉~呵呵`]
感谢ing~...

登台~
我地都好紧张,但系都出尽力跳~~
最后得到d人既奖声真系好好好开心~
系我地落台's时後仲有人比掌声我地,令我地都好鬼死感动~
不过体翻视频,见到大舊同埋毅猪系度飞飞下~都真系吓左跳~
好险当时见5到句地系度做开咩~5系葛话~应该笑死左~~
幽灵句地坐系山顶,点知都系认得出我~[个妆真系有技术~]
表演结束左之后~发现原来有好多人都认得出我~
早知就带面具拉~~~而且我仲中分左吖~~55555
最后,我地得到左学生评委所有节目既第4名~
林主点都有舞蹈类一等或者二等拉`...
点知,得三等第一~~
宣布既时候真系全场寂静吖~我地都吓傻左~
搞到大家都好5开心~
.算拉~吖伯无眼光,呵呵~
...
2.玉木宏少年版~
5班有人拉小提琴~~
而且仲拉得好好~
而且句一直都系比我地见到侧面窝~
而且句既下颚线又好体窝~
so.令到全场女生都激动吖~呵呵~
令我即刻就超挂主玉木宏吖~~
个个人都叫句左小提琴王子~~
仲有人[芳心暗许]添~
呵呵~~~~~~~
不过幽灵话斋~美丽既梦一晚就够拉~
平时既句,都几霉下~....
so,我地叫句霉登王子~呵呵~~

3.某中既人表演都超放,无论系学生定系老师~
连校长都走上去唱歌`
so,我地晚晚都很high~~
搞到我把声沙晒~~~

4.具体既视频之类既也可能要迟d先可以落出来~
因为实在太大拉~
哩度好似摆5落~so林计ing~~

5.某中体艺节最令我佩服既也,
就系5会[喝倒彩~]
无论个节目几无聊,都会好安静甘体完~
而且仲会比热烈既掌声欢迎句地落台~~

..6..
我自己影既相相由于时间关系,只系上传左少少上来~~
不过你地可以体体我地班其他人影既~
网址有2个~
虽然体起身好似,但实际上系有分别既~就系多个s拉~
http://classsssss3.photo.163.com


http://classssss3.photo.163.com
..其他也下礼拜再汇报~~
敬请期待~~呵呵~~









arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()