close

Travel.
 
.华东5市.
杭州.游西湖
.本来以为要坐艇仔,点知果d船都系电动既,中有空调.
而且个日好大风,企系船头影相超爽~~
而且个镇先知原来1元纸上面既图案就系西湖有个景...
好多人都罗张1元出来影,好搞笑~~~~
临走既时候发现系西湖公园既附近有间中国美术学院~
...我既第1感受就系系度读书,死而无憾拉~~
因为我真系好中意句个壳~~我觉得同周围d树同埋个公园好衬~~~
而且西湖公园系免费进入既~...系个度读书过个马路就可以系西湖边漫步~超爽吖~~
[特然觉得自己好似系售楼部既]
不过我都5系读美术既~~~~唉~得个体字~~~
不过我都系好想去个度读大学或者做也吖~
因为个度好多马路边就系大树林[小森林?],巴士站,路牌都系木制既,超有feel吖~[可惜无影低]
如果第时系个度等巴士,等几耐都开心吖~[虽然5知第时可可以坚持日日坐巴士]
.5坐巴士,开车经过都好舒服~~塞车都觉得系享受~~~.
而且马路边就算5系树林都系好大棵既法国梧桐~~~好有feel~~~

苏州.
体左d园林,觉得个度好晒吖,中5见左我心爱既遮遮!!!

上海.
因为要体夜景,所以只系行左一个钟街扎`~~[好想狂扫吖~~]
.因为先去金贸大厦体外景,所以要提前去安检...[入栋楼都要安检~]

.我觉得句既设计有d似101大楼~~...不过句得88层...
等左好耐终于着晒灯拉~~真系几鬼靓,不过5购句间酒店既内部金碧辉煌吖~

虽然浦东真系好繁华~~最贵个栋楼12万一方...一栋楼高过一栋~~
但系都系中意浦西.因为浦西d建筑真系好有feel吖~~
不愧叫[万国建筑群].

无锡.
参观乌镇...感觉5系好强烈~~就系水乡...好多瓦屋...


南京.
行街时间最多既地方~~~~~

....one day one city

第一次感受早餐哩个城市,lunch下个,supper再下个city...


大v台山之旅
爆点:
1.在某白被饭台搭讪后,饭台阿哥们清晰并准确地记得我们个样,并在漂流中不遗余力地与我们在河中嬉戏.
实则系狂被人用水泼~~
2.本住热爱美白,三杆不醒's精神,...我地系酒店好似山顶洞人甘拆屋~...某乔为鉴

3.一样菜叫[广海一夜情]...=.=!

.....

有d图片5记得搞翻正~~~将就下拉~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()