close




.总系觉得条街,1d过姩既气氛都儛.so就专登着到成个利市封甘.



点知街上面着红色既朲1d都5多.搞到同我衬既好似得d灯笼!



因为,有1些讨厌既朲.搞到新年既第1餐晚饭,碟碟送都又红又绿.[中全部都好难食.!]



最令人最满意地居然系.10姩8变既椰子汁.



食饭果阵.我既对角位.见到我掩鼻都中繫度食烟.!!!



真系见就饱啦.



哩餐饭绝对系我1生中食得最淑女既1次.!!

1舊肉都未食完,成臺送都上曬啦!~



最難頂既都算繫.個個着空姐服裝既女人.

d服務態度令朲討厭吖!~~!~!



就甘.我新年既第1餐晚飯...毀了.!












arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()