close
 

.仲记记得哩d凳~
系我地去体电影既时候,
受我地虐待过既凳~
 
1.幽灵系超级拉票王.
  琴晚参加左团委学生会既投票竞选~
  唉,5知点解会入左团委候选人,
  果度既人,d丰功伟绩一张纸甘多,
  我1句都无~
  后来临场讲左句[比平凡人遭受不平凡既机会],中比人笑~
 上台个阵演讲中成个幼稚园小朋友甘~
 唉,多得幽灵拉票王,险胜~~~
 终于都入到~~
 
 2.实习生
 去左组织部作实习生~
 结果变左个收数lu~
 晚修个阵变左个数钱lu~
哇哇哇哇~
[几千张1蚊吖~]
后来发觉我地同应有总钱数差左60蚊~
点知原来系有d人退学,未除名~
搞到我地数左足足1个晚修既钱~
...
第2日要布置竞选会场,
发觉少左60张凳~
.60.哩个数都几鬼邪隔博~~

3.催化剂
某日,系隔离室听鬼故~
讲到话电视无插插头哩d典型细节既时候~
5知电解中系怕左怕~
特然大叫~~~~
在场人士都话比我吓亲~
某白话[本来恐惧指数得50%,你叫叫就变100%拉~]
呵呵,甘我米变左恐惧催化剂~
拍鬼片既快d来稳我录尖叫声吖~呵呵~~~

4.篮球赛~
我地班既男生终于都要进入决赛拉~呵呵~
热烈祝贺~
上左高中先发觉,原来奶韵打球好球原来好犀利~
.系竞选演讲果阵同隔离既人顷计,
先发觉原来好多人都体左我打既个场比赛~
555555.并深刻's记住左~55555.

5.感情事既典型特征~
体住身边1个个fall in love,
我地扎根系某中既3人,就快发毛拉~呵呵~
.[入左学生会就更加无可能拉~
入之前,我地中比个老师警告过,有哩d也葛话从严处理~]
.不过算拉,我好似系个种1d都5适合拍拖既人~
同幽灵一起发觉左1个我地既典型特征~
就系[我对一个人有兴趣完就开始讨厌句拉~ ]
摘自幽灵名句册~
......
我都有哩种同感~
5知系米天生3分钟既性格,
定系传说中既怕受伤~
所以当我既新同学问我有无啪过~
我话无,句地话我好纯情既时候,我觉得好讽刺~
虽然我听得出句地句话系无骨既~但系我就系觉得好讽刺~
因为我觉得自己1d都5纯情,未啪过5代表就系纯情,
相反,我觉得依家有d拍开或啪过既人,系真正既纯情.
甘样讲,觉得好似细路扮大人甘,呵呵~
但系我真系甘样林既~
我林,就算我到18岁毕左业,都中系个5纯情既老姑婆~
~嫁5出拉~[我真系认为自己会嫁5出]
5系因为我有几懒,
5系因为我有几丑,
但系,就系5得~~~
.哩d也,只系想话比你地知.
.不过,我都几希望你地拍拖加~呵呵.
当我听到某韵拍托既时候,兴奋都训5着~
呵呵,我真系个奇异既生物吖~
...
所以,你地要多d稳我作伴娘吖~
等我稳多d人情钱~
买间姑婆屋,呵呵~~~~
[哩个话题好似好沉重甘....]
所以,
我就打多几个~
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵~~
.....
中记记得c4既时候,我个样~
因为幽灵,小白依家成日都叫我,鸡脚,鸡脚~
.我个样真系好似鸡脚咩~.
不过,我知你地1定会话似既~
arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()