close

5知大家见到哩幅相会会林起[好多的包,好多的包~]同埋觉得我好似豆丁左~
....有人说.我影既相好好笑~
    唉,娱乐大众吖嘛~我都认左我系作谐星既命拉~呵呵~
..
...由于吖肠同DAiyo既8更新,引起左大家既懒惰症~
  so.某lu10既年前既也,依家先罗来讲.

...1...  暴力狼咝抢球lu~
 我林大家多多少少可能都知道左哩件事家拉~
 .系某个本来很美丽既下午,我同小白体我地班既女子篮球比赛.
  结果,
  因为有2个啤酒妹很欠扁.
  因为有件吨位牛扒撞撞下.
  因为我地班有人血染左.
  因为前一晚做学海做到想喊.
  因为正好扎鞭.
  因为,真系体句地5顺超.
  唉,结果我光辉既形象.一直举起只手死命拍既动作.
  深刻甘比广大既人民群众记住左~
  哇哇哇哇哇~~~~~~
[哇,你同平时既你好5一样吖~][哇,lulu好狼咝吖~]
[哇,你系米刮左句地几巴吖~(同学,只系抢球拍到句只肥肥's手扎~)]
[哇,小心人地来稳你吖~][哇,好勇吖~]
哇哇哇哇哇~~~~~~ 
.唉,真面目就甘样...暴露左~
 [其实哩d系体育精神~].

...2...  透明lu
..5知系因为我多也讲吖~定系我隔离个个矜持.
  5知系我个样好热情吖~句觉得句就要冷d,中和下.
  .坐系1个.无视我.忽略我.笑话中冷过我既人身边.
  最重要既系,当你发觉,
  原来
  你讲完一句话之后比个小小既回应.甚至1句好冷.
  晚修前帮忙搬台同埋搬箱.
  摆d书系有位既人果度.
  稳个可以炸下娇,
  稳个可以落课唱下歌,
  稳个可以对句时时都笑得自然既人
 .原来都5系理所当然既存在.
  原来,无也系理所当然. 
  没有,从来都没有.  
 .如果讲一先被屏蔽既话会举红牌.
  依家简直就系无上场.~

 ...3 ...情报站1号lu
  ..好怕大家下次见到会好陌生,会尴尬~
    5想见面只会说加油~   .5想会5再care彼此.
    5好有咩3年之痒,7年之痒.我地要几时都5痒~~
  .so,大家要多d更新,=我里个八卦鬼知多d你地既近况吖~
  .就算短短既1句话都好~
   等我哩个情报站1好lu5会浪得虚名吖嘛~呵呵~
  ...

 ...4...依旧褒剧党.
    呵呵,暂时都系褒剧鬼~
    欧美既[gossip girl]同埋医龙1.2都系我近排既最爱~
    .不过医龙会成日都见到个好似鱼泡既心脏~
    Gossip girl偶然中会见到d...红星剧场~
    不过,最紧要剧情够激遮~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()