close
.
MerrY X'mas!~!~Dear~姐妹淘~

.话甘快就christmas拉~
  真系1dfeel都无吖~
 体死某中都无咩圣诞晚会之类家拉~
 一林到自己都15,16罗,中系度甘鬼无feel既过日子,真系很屈闷~
 so走去买盒朱古力~林主同埋幽灵大静地5个过个单身增肥圣诞夜~
 不过都得几粒,肥5到好多遮~呵呵~
 fall in love 既个几个~希望你地有个浪漫圣诞拉~呵呵~

 体到幽灵同大静个张相~突然觉得我地好似老左甘~
 好似哩张相系十几年前甘吖~
 琴晚买也见到吖肠~都差d有少少认5到~
 吖肠靓左,成熟左吖~
 幽灵同大静都话我个样变左1dd~
 呵呵~莫非系成熟左~
 不过我都觉得自己个样好似怪左甘~
 搞到有d抗拒照镜~
 差5多每朝5梳鞭葛话都5梳头就走拉~
 令到有阵有d人一见到我,就话~又无梳头吖你~
  噢噢噢~~~我系懒d家拉~
 虽然小白话天乱地乱都5可以比个头乱~
 但系~我个柜都甘乱拉~5争在个头拉~呵呵~
 ....
 礼仪队~
 某日做早操~有几个老师特然间系我地既早操队伍中走走下~
 包括我既大大大boss~小君姐[团委老师]
 跟住句走过来叫我话比句知我前面个个女生个名~
 搞到我好紧张甘报左句个名~心林.死拉~某非系仪容仪表5合格~
 点知原来系选礼仪队~就系我解开疑问既个刹那~
 我见到我个名都被写下~~~~
 就甘莫名其妙甘去左~!
 跟住,就屈闷到屈断拉~
 因为我不嬲行路都有d鸡脚~~反正就怪怪地家拉~
 跟住仲要系甘多人面前走走下~
 而且我行路不嬲都好似怪兽入村甘好鬼大声~
 结果依家着队个跟大于等于5cm既鞋~简直系拆楼吖~
 [本人估计7cm,小白估计8cm]
 而且鸡脚问题升级吖~令到我系经常被指正既~
 估计系d姐姐老师既心目中一定系度林~
 电解句甘鬼有问题都可以经过礼仪队既第1轮筛选~
 有黑幕吖~!~
....
 跟住我地就每日放学後去练企练行1个钟~
 d整齐既经典高跟鞋声系度不断徘徊~听到d声觉得好似军队入村甘吖~
 呵呵~一林到哩样就好想笑既我,成日都边隐笑边行~换来好多疑惑既目光~
.甘都算拉~点知有日特然800米考试~
 成个月都系度自由活动既我地~跑到死死下~
 某lu为左5使补考真系博老命吖~!
 一面死撑一面又怕会脑缺氧~系甘先~
因为认识有个叔叔句个仔系上个月度既运动会因为太博,
搞到脑缺氧~依家仲抢救ing!~!~~
而且句个仔系体育好掂个种~~
所以搞到我真系好鬼怕~~
大家都要小心d吖!~
跑完之后既某lu差d晕~只脚不但抽根仲痛到想喊~
就系我超想呕既时候~仲要去着个对大于等于5cm~
去既时候仲要见到有人呕到死死下~
噢噢噢噢~~OMG~~~~
幸好某lu都无呕~无晕低~
上帝保佑吖~呵呵~

arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()