close

 

...因为罗到赠卷.所以我地就走去广州体~

等左好耐入场~以为就快开始~~

点知因为个节目要出街,所以坐系前排既观众居然要彩排點杨郁支荧光棒~~~

.郁闷.

跟住~~~个导演又发火有骂人...终于满意

.begin.

第1个见到识既系范冰冰.出乎本人极大意料~~~.

第一次听句唱歌.

跟住系孙燕姿.我觉得句既状态好似5系好好~~~

只眼好似ma5开甘~~~有d路人感~不过句一笑又是系翻明星拉~

.句教识左我地点样画鸭仔~~~

体完哩part之后,我就即刻走去厕所~惊错过林俊杰个part.

中5小心走入男厕~[边有场馆起到门口2间都系男厕家`~]

女厕排晒长龙~就快到我既时候~特然间听到jj把声~~我就系旁人既侧目中飞速冲翻去体.[都未去!!!]

对此我只可以讲,JJ太强大~~~!!!!

本身林住体完JJ就去厕所~~点知句系台上又玩埋才艺表演,又拉埋金莎出来~~搞到我不断忍忍忍~

跟住好似系刘若英,我觉得句个晚好靓~~体起身好舒服~~搞到我见句扎条马尾都好想留翻长d头发~~

跟住全场最意外既爆点发生~~~有个男人突破重围冲上舞台,比左支玫瑰花比句,

跟住个男企系度~林住除左自己颈上条金链比刘既时候~~~20个保安冲出来,抱句落台~

..学主持人话斋,坚翻{条金链}~不过好心句送到送朵靓d既花~朵花都比句搞到皱晒~~

比个主持人笑到面都黄~~~.鱼吖~

跟住既出现既~就系老豆中意既.

韩红.全场大人high到5得了~句d唱功真系无得讲,我怀疑方圆几十里都比句震撼吖~包埋上空经过既个部飞机~

刘欢.句同班豆丁合唱[我和你],群豆丁唱得好好听~~

跟住就系老豆来既最大目的~~等到我地以为句今次5来,原来系压轴.

就系宋祖英.真系几鬼靓既,句d唱功易都好震撼~~

不过个振11點几都有5少人开始走拉~所以周围有d嘈~5系好有feel.

.最后我地2點翻到归训....好累~

.....

前晚去唱k~发现一先容山一班既吖春唱歌都几鬼劲.特别系飙高音同搬吖Jay好搞也~

一入门口比句首浮夸吓亲~同番薯有得han~'

...

[明朝那些事儿]好好体~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()