close




\樣子問題....


.爸爸's某友人[a]'s妻子[c]&另1.某友人[b]結婚...



Me.點解c會同b既?都繫a個樣好體d..!

Dad.2個都5好體.

Me.乜妳好靚咩?!~!

Dad.[用用條眉.]梗繫.好過句地...



.....哪來's自信?!!~!~


不過.站在囡囡既角度.

哩個主觀既角度來體.

爸爸梗繫最靚既...!


...點解會有種在誤導觀衆既感覺?!!~


\見到妳%.

...

若幹年前's1.天.



l.[爸爸.魷魚蕬放繫邊吖?!~~!]

B.[甘都見5到.魷魚蕬都見到妳啦.]

...

若幹年后's1.日.



l.[爸爸.我d'黑夾放去遍吖?>>!>~]

b.[甘都見5到.黑夾都見到妳啦!~]

...

我想說's是.地上's細菌也見到我.但我見5到句地.

.....

\關于網綫%.



由于糢攷.攷得好差.所以爸爸話日頭5準上網.

結果.日頭句繙工之后.我反轉成間屋都見5到條網綫.

...

夜晚.

l.[爸爸.網綫去遍吖?!~!?]

b.[就繫妳既身邊.妳琴晚成日都同句繫1.起]

l.[身邊?!~!~1.齊]

b.[米繫床下麵羅.]

...莫非.這就是最危險既地方.就繫最安全既地方!?~!



Ps.本傢's床底可以打开.

...




爸爸's爆冷篇.暂完.












arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()