close
褒劇黨の萤之光
[我&魚乾女!] .
體左哩部戏,我先发觉原来自己都系1个超級無敵魚乾女!~ 
同傻宫既生活有高达百分之90%既相似.
 爸爸就好似直人甘日日都繫度逼我执房[直人当然靓d拉!~] .
仲大叫我[垃圾女]~!!~ .
见到我中意收集胶袋,仲话我[执垃圾]!~ 
.什么大叔,1点情面也不给~!!~ 
讲番哩部戏,绫瀬遥系里面真系个超级脱线既宅女. 
完全5识得恋爱既句系里面做左好多又傻又有意义既也!~ 
个男生表示得甘明显都仲系体5出句既心意!~ .
完全缺少恋爱细胞! 
不过希望傻宫,哩个[滥好人]最后同埋加树开开心心甘一齐拉~!
 呵呵.希望所有既魚乾女都可以撞到句地既加树拉!~
arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()