close

    講左大慨3年,話1定要自己幾個去廣州狂掃![無d大人繫隔離嘮叨!]
    但繫,1直都有也阻礙住我地實驗~!
    直到琴日先完成目標~!
    .但繫因為前1晚太興奮,
     結果搞到好嬭都訓5着.
     繫張床等左好嬭,终于就快训着果阵,
     居然抽筋!~~!又痛又累既我,8得8爬起身同自己按摩~
     过左差5多1个钟,先终于无事.
     结果训到半夜3点,居然肚饿~!
     又5想爬起身稳也食,只好逼自己训觉!
     但繫过左差5多半个钟先训着~![真系升学考果阵,都无甘兴奋吖~!]
     起左身之后,发觉羅雨.
      我地几个又徘徊系去5去既问题上!
      最后,我同彤彤既坚决赞成使圆圆8得8屈服!~
      哈哈~团结既力量最大~
      当我地去到车站果阵,圆圆委托既带路人A同学&买手机既B同学都未到!~
      超无耐性既我地,即刻对句地进行夺命追魂call~
      B同学好快就到左.但繫最最最重要既A同学居然话比我地听句繫度等巴士!~
      [哩d甘既日子点可以搭巴士家!~!~简直就系引起公愤吖~!
       好险最后句都无迟到!~
      跟住检票果阵发觉,B同学居然帮我地3个买左票~![我地已经买左拉!~]
      跟住句就即刻去退票~不过扣左20%吖!~
       A同学真系过度热心吖~!好嬭都未见过甘热心既男生la~!
      ...[近排既人感觉都好小气!~]
      
      到左广州之后,我地就开始分头行事~
      挂住食也多过荡街既我地~食也就用左5少银两拉!~
      8得8推介果度既5蚊捞3包吖!超赞超赞.中有蟹味波波肠!
      而我地充满期待既许留山....失水准吖!
      .食饱之后我地就开始马不停蹄甘走走走!~
      简直就系激战8小时吖~!
       .行到最后我地个个都腰痠揹痛!

       不过 .最讓人抓狂既系.A同学.讲也温柔又細聲.我讲就多过句讲.
       虽然我都好中意人地听我讲也,但繫,我繫度问你路,你要多d讲先系家~!
       ...      一直Er....电话都会收钱家~!
        但繫句又白又瘦.搞到我地都5夠旦好激动甘同句讲哩个问题.
       如果5系既话会觉得自己好似繫度虾句地甘~
       最后,我地3个都一致认为自己好似好男生,A就好似女生!
       .唉,我地太man拉!~
       ...
         虽然哩1日都系路上发生左好多状况.
         例如误入全年大减价既宝华路,稳5到商场出口等等
         一路上简直系颠沛流离.
         但繫都繫好开心家!~
          感谢热心既路人们,
          成日等我地狂掃既A&B同学
          .感谢吖~!
arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()