close
    
      1. 大早就比爸爸叫醒去饮茶, 到左之后发觉好多人都5识. 
         但繫句地都知我系边个, 仲不断话,乜甘大个女拉之类...
         [但點解我好似5识句地甘既,体来我老拉] [d阿姨有前途吖~!]
      2.饮茶既时候,大人既话题都真系峰回路转!~ 
         由房地产讲到去空调用铝管定铜管. 
         由手机既象素讲到去充值有优惠. 
          然后个个人都罗个手机出来比某阿姨既仔[都几靚仔既.],叫句去发短信充值. 
          跟住又由七夕讲到耶稣. 由耶稣讲到去信徒's故事. ...
          闷到隻繫识得傻笑既我, 比上文's靚仔哥哥话落去下面lucky city荡荡街. 
          然后我就傻下傻下甘跟住句去荡. 
          出房之前,爸爸's眼光变得好复杂.
          第1次单独同男生荡街,感觉好奇怪.
          我地2个都有d漫无目的. 
          我陪句去荡d手机店之类,句就不断同我讲关于IT个方面既知识. [不愧系读电子既人] 
          系荡既期间,我发觉哥哥好似肥左,而且讲也原来都几細聲.我都听5清句讲咩.
          而我都5知點解讲也都好細聲,句又好似都听5清. 
          然后我地就甘古下古下继续荡. 
          当我林到大个左都要甘樣陪男朋友荡街,当时心情变得好复杂. 
          开始佩服个d依加就已经拍拖ing既小朋友. [甘细个就要忍受d甘无聊既荡街] 
          .荡街始终都系要同d姐妹淘一边讲八卦,一边买杉甘样先爽~!
           终于都荡完,我地就番上楼继续饮茶. 
           入房果阵,d大人既眼光又变得有d复杂. 
           頭先坐系我隔离既B阿姨坐左系哥哥既位.然后就變左我同哥哥坐.
          .结果发觉,耶稣哩个话题到依加都仲未结束!

         3.饮完茶之后,爸爸陪句地去买茶叶.
            个老板娘好热情甘用普通话叫我爸爸[老牛].
            跟住d阿姨就开玩笑叫哥哥既爸爸.即粱某某叔叔叫[老粱] .老粱.老娘?!~ 
 
        4.番左屋k之后超肚餓,可能系因为系买茶果度饮左好多茶. 
           但繫就要即刻出门口陪某彤去荡街.
           当我到左某牌坊之后,某彤打电话话肚痛,叫我等2. 
           然后我就等到见到某人两手空空甘经过,再满载而归's经过. 
          .觉得自己好似變左某牌坊既标志性建筑一样. 足足过左半个钟,恶贯满盈既某彤终于来到.
          .跟住荡荡荡....
          翻到屋k果阵已经又饿又累. 挂住食饭既我,又听到一个超级无敌坏消息. 
          老牛.某阿姨同哥哥句地下午来过播.
          me.點解既?
          老牛.句地都搬左来附近吖嘛.要来体装修既也 
          me.喔!~.E,甘你系句地来之前做左清洁吖?~!干净左甘多既. 
          老牛.5系吖,句地走左之后做既. 
          me.下,甘米超混乱!~有无体我间房吖?~! 
          老牛.系吖.好乱~!全间屋都体左. 
          me. 555555....[我间房d衫满天飞架,点算吖!~] 
          我干净既美好形象被破快了!~ 
          跟住收到某阿姨既搞笑短信,话我地屋k系米遭受琴晚大风既卷袭. ...
         .好鱼吖~!~ . 
          特然间林起系书店果度,有本书比人撞落地,无人执.
          因为离我都几近,so就执起摆好左.
          但繫5知點解虽然我系好单纯甘去林住整好本书,
          但繫因为隔离有个男生,中繫觉得人地会觉得我好似好做作甘.
          依加林番起,再加上间房甘混乱.
          人地1定觉得我系做作垃圾女.!~!~
          555555.......
          真系超尴尬既7夕吖~!~!
arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()