close
 
   1.某中の初來报道.
   20號,與某彤一大早就到左某中. 
   [哈,句個同學仔仲6點幾就到左拉,真繫佩服吖!~] 
   跟住买日用品果阵,某彤居然无带钱.
   唯有同句去银行拉,点知系门口撞到幽灵. 
   so.某彤就向幽同学借左拉.[好险撞到句地,5系就要走段路拉!]  

  2.某中の环境 
  某中既外墙都叫系機好体吖,点知里面残残旧旧. 
  点体都5止12年历史拉,简直就系6,70年代既风格. 
  连风扇都要用扫把拍下先识转.风扇个款就更怀旧,应该就系风扇既始祖版. 
  [我极度怀疑系某中10几年前2手买翻来既] 
  课室又系又残,d台都怪怪地甘!~ 而且某中仲好小气吖!~
  班费居然要我地每日交10蚊...黑校吖~
  跟住我地就去某中既宿舍拉,点知...唉.得部空调系体得过眼葛炸~ 
  张床极度有倒塌既可能性,块墙就不断跌白色既皮,块床版中间少旧木吖!~ 
  而且听讲迟d就见到老鼠,小強跳跃傢拉~!!~
  5555... 男生宿舍系新既,点知我地见到句地既宿舍门都一样系旧既,生晒锈!
  环境差就算拉,而且仲好严.坐边张台食饭都要理.
  仲晚晚开会强调李中既禁令!~
  中要考试吖!~.虽然系开卷,但繫d答案超难稳.
  so后来我直接罗人地个张来抄左~![希望5使补考]
  但繫某中既饭菜系機好食既.
   
 3.某中の人 
 .班猪任[某中高1班主任得1個女既,其他全部都繫男.包括我地個個]
 后来见到个班主任,成个鱼旦薯仔混合版甘,
 成日都黑口黑面, 好似我地争句几百万甘吖~
 而且觉得句超体5起女生,而且仲好似体我好5顺超添. 
 句先到李中1年几炸,窜到鬼甘~! 
 讲也蕬无聊,小小也就繫度闹人.[句自己成日都迟到又5闹句自己~!]
 同句对比,吖皮简直就系模范班主任吖!~ 
 句既讨厌态度令我严重's觉得某中既男女地位就好似饭堂里既男女厕所.
 明明就系男女厕所系相邻既,但繫男既阳光普照,女既阴暗无比吖!~ 
 女厕所仲无门吖!~呕血~!
 .教官 
 我地个教官圆碌碌既,超似面包超人吖!~. 
 对我地女生都機好既,隻繫会偶然虾下d男生. 
 而且圆下圆下得来,玩单杠都几鬼犀利架. 令到我地都跌晒眼镜吖~!

 .级长
 20号,同幽灵句地林住出校去食饭.
 点知一出饭堂门口就比级长叫住去帮句贴d咩高一请到..就餐既纸.
 贴左好嬭先走得.
 不过个级长感觉都几好人.
 系个平易近人既肥仔吖~![所以一先我仲以为句系校工~!]
  .clasS
  岩岩见到自己d同班同学果阵,觉得自己肯定系独行侠傢拉.
  句地个样个个都鬼甘好学,点知相处落发觉句地讲也都好搞也架~ 
  不过句地大部分都系动漫迷,句地又好少褒剧之类播 
  [我间5中先体体动漫,so无咩话题]都繫同幽灵句地夹好多~! 
  不过讲某中坏话果阵,我地都好鬼一致架~!
  而且,最最最重要既系,句地都繫讲番顺德话,5使讲廣州話.
 [我自己一讲廣州話,我就会觉得好鬼冻!~] 
 玩得最夹既都繫同番一先学校既巧怡同埋2班既小白.[共同话题多d!~]
 男班长个样好似一先去唱k见到既男咪霸. 
 体委個樣就好似超人真人版,叫左大旧吖~哈哈[柏拉图既意思原来系大旧!~] 
  而且中发现左一个同吖Ta很相似's人.
  唉,都5知点做好~!!~!~.
  
 不过哩个班最1致既地方都系动作好快,我成日都系最后个个. 
 而且个个都罗住部手机蕬命按按按... 唉,有无甘鬼多也讲吖~!
arrow
arrow
    全站熱搜

    l2u2 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()